تاریخ انتشار : 1402/09/09

بهترین خدمات پس از فروش دستگاه چاپ

 برخی دلایلی که مشتریان و همکاران محترم شرکت فرارنگ تبلیغ را به عنوان همکار و شریک تجاری خود انتخاب میکنند : 

1-  مشاوره  هوشمندانه 

در مجموعه فرارنگ مشاوران فروش شرکت بصورت آنلاین و خدمات تلفنی ، بصورت صادقانه و کاملا رایگان به خریداران محترم مشاوره بصورت تخصصی داده میشود تا بهترین دستگاه ممکن با توجه به شرایط مشتری ارائه گردد و حتی در مواردی مشتری را از خرید منصرف کنند اگر کارشناسان به این نتیجه برسند  که دستگاه مد نظر خریدار ، جوابگوی خواسته های مشتری نیست  و برای او کارآمد نیست  . 

شرکت فرارنگ برای راحتی دسترسی همکاران گرامی در تمامی شبکه های اجتماعی اکانت کاربری دارد ، همچنین 10 خط تلفن برای مشاوره در اختیار همکاران گرامی میباشد . در صورت لزوم هم همکاران عزیز میتوانند بصورت حضوری برای مشاوره و بازدید از دستگاههای چاپ و نمونه های چاپی به دفتر مرکزی شرکت مراجعه نمایند . 

 >>> جهت مشاوره با دفتر مرکزی تماس حاصل نمائید .   

 2- جدیدترین دستگاههای چاپ دنیا

همزمان با ارائه دستگاههای جدید در دنیا تمامی دستگاه های به روز در ایران توسط فرارنگ تبلیغ نصب و راه اندازی میگردد زیراکه فرارنگ نماینده انحصاری 5 برند مطرح و به روز درزمینه  دستگاههای چاپ دیجیتال میباشد ، که این دستگاهها به سراسر دنیا صادر میگردند .

در حال حاضر 20 مدل دستگاه چاپ دیجیتال به روز دنیا توسط شرکت فرارنگ نصب و راه اندازی میگردد که میتوانید جهت مشاهده مشخصات فنی ، فیلمهای نحوه کارکرد هر مدل  دستگاه و لیست قیمت و شرایط اقساطی هر مدل از صفحه اصلی سایت بازدید نمائید .

همچنین دستگاههای چاپ دست دوم با قیمت مناسب همراه با گارانتی معتبر شرکت در قسمت دستگاههای کارکرده سایت قابل مشاهده میباشد .

3- قیمت منصفانه

قیمت فروش دستگاه های چاپ تقریبا نزدیک به قیمت کارخانه به علاوه هزینه های جانبی حمل و گمرک و ... میباشد ، زیرا که فرارنگ به دلیل اخذ نمایندگی کارخانه  و خرید تعداد بالایی از هر مدل دستگاه ، تخفیف های ویژه ای از شرکت های سازنده دستگاه دریافت میکند که این تخفیف ها سود منطقی شرکت فرارنگ میباشند .

فرارنگ تبلیغ  از حدود 15 سال پیش تا کنون نمانده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش شرکتهایی میباشد که دستگاههای چاپ آنها را ارائه میدهد از این رو تنها شرکتی در ایران میباشد که تعرفه و لیست قیمت فروش هرمدل دستگاه درسایت درج شده است ،  همچنین شرایط پرداخت اقساطی هر مدل از دستگاههای چاپ در سایت قرار داده شده است . 

جهت مشاهده قیمت هر دستگاه میتوانید تب لیست قیمت آن مدل را مشاهده نمائید .

4- عدم وجود ریسک

در مجموعه فرارنگ فروش به صورت اقساطی میباشد و تمامی قراردادهای فروش دستگاهها بصورت ریالی میباشند  ودر روز قرارداد قیمت دستگاه قطعی میگردد و در صورت افزایش قیمت دلار تمامی ریسک قیمت به عهده شرکت میباشد ،  حتی در مورد دستگاههای تحویل چند ماهه با پرداخت اولین پیش پرداخت قیمت قطعی میگردد . 

 >>> جهت مشاهده پایبندی فرارنگ به تعهدات خود میتوانید این مطلب را مشاهده نمائید . 

5-  خدمات پس از فروش

در شرکت فرارنگ بخش فنی بزرگ و مجهز خدمات پس از فروش وجود دارد که شامل 10  تکنسین ماهر و دوره دیده در کارخانه های سازنده دستگاه میباشد که در کمترین زمان ممکن در سراسر ایران به خریداران محترم خدمات فنی رایگان در طول مدت گارانتی  ارائه میدهند همچنین تمامی قطعات یدکی دستگاهها حداقل  تا 10 سال در انبار مجموعه موجود میباشد .

 >>> جهت مشاهده خدمات پس از فروش شرکت فرارنگ میتوانید این مطلب را مشاهده نمائید .

6- تامین مواد مصرفی 

در شرکت فرارنگ تبلیغ ،  بخش فروش مواد مصرفی  بسیار بزرگ و فعال میباشد که بطور دائمی و بدون وقفه ( حتی در دوران پیک بازار )  تمامی مواد مصرفی دستگاههای چاپ فروخته شده را  ( جوهر ، کاغذ ، انواع رول و ... ) تامین میکند  و نکته مهمتر اینکه این مواد مصرفی بصورت فروش  چکی ولی با قیمت نقدی به خریداران محترم ارائه میگردند تا حداکثر  کمک به گردش مالی خریداران باشد  .    

ضمنا در خارج از ساعات کاری همکاران گرامی میتوانند بصورت آنلاین ملزومات مصرفی دستگاههای چاپ خود را سفارش دهند .

>>> جهت مشاهده لیست قیمت بروزجوهر و مواد مصرفی  میتوانید این مطلب را مشاهده نمائید . 

دستگاه چاپدستگاه چاپ جوهر چاپجوهر چاپ کلندر و پرسکلندر و پرس رول و مدیای چاپرول و مدیای چاپ قطعات یدکیقطعات یدکی دستگاه کارکردهدستگاه کارکرده