تاریخ انتشار : 1398/06/08

همزمان با فروش جهانی هد های نسل جدید اپسون ، تخلیه و نصب اولین سری دستگاه های چاپ سابلیمیشن با هد i3200 ( پیشرفته ترین هد های اپسون ژاپن ) امروز انجام گردید .


این هد ها که با نام تجاری i3200-A1 شناخته می شوند طراحی و تولید سال 2020 اپسون می باشند که برای چاپ تخصصی کاغذ سابلیمیشن طراحی و تولید شده اند .بنا به مقالات رسمی شرکت اپسون این هد دارای کیفیت چاپ 20% بالاتر از نسل های قدیمی خود یعنی هد های 5113 و 4720 می باشد و در صورت استفاده از جوهر استاندارد طول عمر 20 تا 30% بیشتر از سری های قدیمی خواهد داشت .


سرعت چاپ در این نوع هد به نسبت هد 4720 تغییری نداشته است ولی گرفتگی هد و خالی شدن هد در حین چاپ با سرعت بالا ، به نسبت سری قبل کاهش خواهد داشت . چونکه بالاتر رفتن کیفیت چاپ با ریزتر شدن نازل ها نیست بلکه با تعداد نقاط بیشتری هست که در هر اینچ نسبت به هد های 4720 یا 5113 بر روی کاغذ زده می شود ( Dot Per inch ) .


مطابق معمول شرکت فرارنگ همواره پیشگام واردات و عرضه جدید ترین دستگاه های چاپ در ایران می باشد و این سری از دستگاه های مدل T-Plus که با 3 عدد هد i3200 وارد ایران شده اند اولین سری از این هد در ایران هستند که از امروز در سایت های همکاران و مشتریان شرکت فرارنگ نصب و مشغول چاپ شده اند .

   

^^^ فیلم چاپ روسری با هد های جدید اپسون i3200 ^^^


جهت آشنایی بیشتر با این مدل دستگاه چاپ پارچه و مشخصات فنی ، همچنین قیمت و شرایط فروش اقساطی ، می توانید اینجا را ملاحظه کنید .


دستگاه چاپدستگاه چاپ جوهر چاپجوهر چاپ کلندر و پرسکلندر و پرس رول و مدیای چاپرول و مدیای چاپ قطعات یدکیقطعات یدکی دستگاه کارکردهدستگاه کارکرده