انتخاب دستگاه چاپ تی شرت برای مشاغل کوچک بدون شک انتخاب خوبی است، یک چاپگر تی شرت می تواند بسیاری از محصولات زیبا و باکیفیت را به روش های متفاوتی ایجاد کند. با این حال، هر نوع دستگاه چاپ تیشرت عملکرد و مشخصات متفاوتی دارد و از روش های مختلفی مانند چاپ مستقیم DTG تیشرت استفاده میکند، بنابراین قیمت آنها متفاوت است.

با توجه به وجود تکنیک های مختلف چاپ در بازار، پیدا کردن بهترین دستگاه چاپ می تواند سخت و گیج کننده باشد؛ از دستگاه های لارج فرمت برای چاپ در مقیاس تجاری گرفته تا چاپگرهای جوهرافشان برای مصارف شرکتی، تنوع گزینه ها بسیار زیاد است، اما اگر بدانید به دنبال چه چیزی باشید، می توانید دستگاه چاپی را انتخاب کنید که به طور خاص برای هدف و برنامه شما ساخته شده است. دستگاه های چاپ تی شرت مختلف زیادی در بازار وجود دارد و تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک برای شما مناسب است می تواند دشوار باشد. این راهنما به شما کمک می کند تا ویژگی های مختلف هر نوع دستگاه چاپ را درک کنید تا بتوانید تصمیم آگاهانه ای در مورد اینکه کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است، بگیرید.


راهنمای خرید دستگاه چاپ تی شرت

هنگام انتخاب دستگاه چاپ تیشرت، موارد زیادی باید در نظر گرفته شود. اول از همه، باید در نظر داشته باشید که چقدر به استفاده از دستگاه چاپ خود نیاز دارید، به ویژه با توجه به نوع و اندازه کاری که این چاپگر را برای عملیات خود خریداری می کنید.

چقدر قصد استفاده از دستگاه چاپ تی شرت خود را دارید؟

اغلب، برای چرخاندن یک کسب و کار نیاز به خرید یک دستگاه چاپ تی شرت فرمت عریض دارید تا بتواند مقدار مورد نیاز شما برای چاپ را انجام دهد. با این حال، برای شرکت های کوچکتر، یک دستگاه چاپ تیشرت می توانید در مقیاس کوچکتر انتخاب کنید زیرا برای حداقل فعالیت روزانه استفاده می شود. علاوه بر این، دستگاه های چاپ تی شرت از نظر ظرفیت و قدرت متفاوت هستند، بنابراین درک میزان استفاده از آن برای انتخاب مناسب ترین گزینه ضروری است.


دستگاه چاپ تی شرت مورد نظر چه نوع چاپی را انجام می دهد؟

نکته دیگری که باید در نظر بگیرید تمرکز بر این است که دستگاه چاپ از چه روشی برای چاپ استفاده می کند. اگر به دنبال قابلیت های چاپ دیجیتال هستید، بهترین گزینه برای یافتن چیزیست که از نظر فن آوری پیشرفته تر از پرس حرارتی سنتی است. با این حال، برای کسانی که از قبل طرح ها را چاپ و در دسترس دارند، ممکن است فقط به پرس حرارتی نیاز داشته باشند، که در نهایت می تواند باعث صرفه جویی در هزینه های آنها شود.


دستگاه چاپ تیشرت


دستگاه چاپ تیشرت چقدر ماندگاری دارد؟

در کنار این ایده که دستگاه چاپ باید توانایی چاپ متوسطی را داشته باشد، باید در مورد اینکه چقدر می خواهید از دستگاه چاپتان استفاده کنید، بیاندیشید. همانطور که گفته شد، هرچه کیفیت دستگاه های چاپ بالاتر باشد، احتمالاً هزینه خرید آن بیشتر می شود، اما به همان اندازه احتمال دارد که دستگاه چاپی که خریده اید دوام بیشتری خواهد داشت. گاهی اوقات، یک سرمایه گذاری سنگین از قبل به طور کلی به این معنیست که کسب و کار شما می تواند به جای یک سال با دستگاه چاپ تی شرت با کیفیت تر دو سال یا بیشتر دوام می آورد.


نگهداری و سهولت استفاده از دستگاه چاپ تی شرت

هنگام انتخاب هر کدام از انواع دستگاه چاپ، یکی از مهم ترین عواملی که باید در نظر بگیرید، تعمیر و نگهداری آن است. از این گذشته، شما دستگاهی می خواهید که به راحتی قابل نگهداری باشد تا بتوانید به تولید چاپ با کیفیت بالا ادامه دهید. هنگام تعمیر و نگهداری دستگاه چاپ تیشرت باید چند نکته را در نظر داشته باشید؛ ابتدا باید مطمئن شوید که فضای کافی برای نگهداری دستگاه و همه لوازم جانبی آن دارید، همچنین باید از روش های مناسب برای تمیز کردن دستگاه چاپ استفاده کنید.

در مورد تمیز کردن دستگاه چاپ تی شرت، باید به دستورالعمل های سازنده توجه کنید؛ برخی از دستگاه ها به پاک کننده ها یا حلال های خاصی نیاز دارند، بنابراین قبل از استفاده از هر چیزی روی دستگاه، حتماً دفترچه راهنما را مطالعه کنید. با این حال، به طور کلی شما می توانید دستگاه چاپ تیشرت خود را با آب گرم بعد از هر بار استفاده و سپس پاک کردن آن با یک پارچه نرم تمیز نگه دارید. اگر از دستگاه چاپ تی شرت خود به خوبی مراقبت کنید، برای سالیان متمادی به شما خدمات خوبی خواهد داد.


خدمات پس از فروش دستگاه چاپ

خدمات پس از فروش ارائه دهنده دستگاه چاپ یکی از مهم ترین عواملیست که در انتخاب دستگاه چاپ تی شرت باید در نظر گرفته شود، بهتر است مطمئن شوید که شرکتی که با آن کار می کنید قابل اعتماد است و شهرت خوبی دارد. چند کار وجود دارد که می توانید برای تحقیق در مورد خدمات پس از فروش شرکت انجام دهید:

•     بررسی های آنلاین را بخوانید: در وب سایت یک مجموعه می توانید آنچه مشتریان دیگر درباره تجربیات خود با آن شرکت گفته اند را بخوانید.

•     از اطرافیان خود بپرسید: با دوستان، خانواده و همکاران خود که ممکن است با دستگاه های چاپ تی شرت تجربه استفاده داشته باشند صحبت کنید.


سرعت، وضوح و رنگ دستگاه چاپ تی شرت

وقتی صحبت از خرید دستگاه های چاپ تیشرت می شود، سه نکته اصلی وجود دارد که باید در نظر بگیرید: سرعت، وضوح و رنگ دستگاه.

هنگام انتخاب دستگاه چاپ تی شرت سرعت یک نکته مهم است، زیرا شما می خواهید از روش های چاپ روی تیشرت با بیشترین سرعت و کارآمدی استفاده کنید. رزولوشن عامل مهم دیگریست که باید در نظر گرفته شود، باید مطمئن شوید که دستگاه چاپی که انتخاب می کنید قادر به چاپ با کیفیت بالاست، در غیر این صورت، پیراهن های شما تار یا با طرح های پیکسلی به نظر می رسند. در نهایت، هنگام انتخاب دستگاه چاپ تیشرت، باید به چاپ رنگ توجه کنید، بیشتر دستگاه ها می توانند به صورت تمام رنگی چاپ کنند، اما برخی ممکن است فقط بتوانند در تعداد محدودی رنگ چاپ کنند، این ویژگی را باید بر اساس نیازهای خاص خود در نظر بگیرید.


دستگاه چاپ مستقیم تیشرت


آیا دستگاه چاپ تی شرت انتخابی به راحتی قابل اتصال است؟

روش های اتصال چندگانه اغلب در دستگاه های چاپ مدرن گنجانده شده اند. رایج ترین روش های اتصال به دستگاه چاپ عبارتند از:

USB: به طور گسترده USB برای اتصال به دستگاه های چاپ استفاده می شود، به این ترتیب می توانید دستگاه چاپ تی شرت خود را به هارد دیسک های خارجی و سایر دستگاه ها متصل کنید و اسناد را مستقیماً از رابط دستگاه چاپ کنید.

اترنت: برخی از مدل های دستگاه چاپ دارای اتصالات اترنت هستند که امکان اتصال به شبکه با سیم را فراهم می کنند. با این حال، چاپگرهای خانگی اغلب فقط به اساسی ترین داده ها نیاز دارند، بنابراین اتصال اترنت سیمی ضروری نیست.

اتصال LAN بی سیم: امروزه اکثر دستگاه های چاپ کوچک از طریق Wi-Fi متصل می شوند. در طول فرآیند راه اندازی دستگاه چاپ، معمولاً جزئیات Wi-Fi از شما خواسته میشود، پس از آن کارهای چاپی از رایانه، گوشی موبایل یا سایر دستگاه های شما به صورت بی سیم به دستگاه چاپ ارسال می شود.


در نظر گرفتن بودجه برای خرید دستگاه چاپ تیشرت

همانطور که گفته شد طیف گسترده ای از دستگاه های چاپ با استفاده از روش های مختلف چاپ در بازار موجود است و آنها با دسته بندی متفاوتی از قیمت عرضه می شوند. شما باید تصمیم بگیرید که چقدر می خواهید برای یک دستگاه چاپ هزینه کنید و از چه ویژگی هایی برای بیشتر هزینه نکردن میگذرید.

ابتدا به اندازه دستگاه فکر کنید، اگر قصد دارید تعداد زیادی چاپ تی شرت انجام دهید، به دستگاهی نیاز دارید که بتواند سفارشات بزرگ را انجام دهد. در مرحله دوم، سرعت دستگاه را در نظر بگیرید، اگر به چاپ تیشرت در زمان کوتاهی نیاز دارید، به دستگاه چاپی نیاز دارید که بتواند به سرعت چاپ کند. برخی از دستگاه های چاپ با کیفیت بهتری نسبت به سایرین با قیمت بالاتر تولید می کنند، بنابراین قبل از تصمیم گیری نهایی، حتما نمونه های چاپ را با هم مقایسه کنید.

جوهرهای مورد استفاده در دستگاه های چاپ لارج فرمت
جوهرهای مورد استفاده در دستگاه های چاپ لارج فرمت
یکی از مهمترین مواد مصرفی چاپ که تاثیر بسیاری در کیفیت نتیجه دارد جوهر چاپ می باشد. پنج نوع اصلی از جوهرهای چاپ وجود دارد که در دستگاه های چاپ لارج فرمت استفاده می شود، اینکه کدام یک انتخاب مناسب تری است بستگی به محل استفاده از نتیجه چاپ شده دارد.
تفاوت بنر و فلکس چیست ؟
تفاوت بنر و فلکس چیست ؟
همه ما با تبلیغات بنری آشنا هستیم و انواع بنرهای چاپ شده را در سراسر شهر دیده ایم، همچنین نام بنر و فلکس به گوشمان خورده است، اما بسیاری از مردم نمیدانند که این دو ماده متفاوت هستند.
تابلوی فلکسی فیس چیست؟
تابلوی فلکسی فیس چیست؟
یک مدیای Backlight بوده که از یک فیلم نیمه شفاف PVC که توسط الیاف آکرولیک تقویت شده تشکیل شده این فیلم علاوه بر توانایی عبور نور باتوجه به وجود الیاف آکرولیک از استحکام کششی بسیار بالائی برخوردار می باشد عواملی
اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید، لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید
captcha


دستگاه چاپدستگاه چاپ جوهر چاپجوهر چاپ کلندر و پرسکلندر و پرس رول و مدیای چاپرول و مدیای چاپ قطعات یدکیقطعات یدکی دستگاه کارکردهدستگاه کارکرده